wtorek, 18 września 2012

Story

Z powodu pewnych nudności w domu, zaczęłam głupieć. Sądziłam, że Sara pomoże mi w moich głupotach i zrobił z nią króciutkie story. Takie głupie, bo na szybko i bez pomysłu w głowie. Podziwiać.

S : Aaaa! Jestem POTWOREM i cię zjem !

S : Trochę mi to zasłania widok, pomożesz ? Bo oślepnę !

S : O dzięki... Co ty...?
J : Heh

S : Dlaczego ty to zrobiłaś ?! Boli cię coś ?! Auuu...!
J : HA HA !

S :A teraz mnie głowa boli, dziękuję ci bardzo, a tak w ogóle...

S : ...to czemu ty wszędzie ze sobą nosisz ten aparat ?! Odkładaj go... No to PAAA !


Przepraszam ogólnie za tą historyjkę, jakoś tak mi przyszła do głowy z nudów i później zorientowałam się, że jest do niczego. No trudno, nie po to marnowałam czas żeby teraz tego nie opublikować ;p 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz