sobota, 16 marca 2013

Nie lalkowo

Jak można się domyśleć po tytule dzisiaj nie będzie lalkowo. Może zacznę od tego, że niecierpliwie czekam na piąty kwietnia z dwóch powodów.
1. Będzie po sprawdzianie szóstoklasisty xD
2. I to ten ważniejszy powód - będzie polska premiera Intruza !
Niestety nie wiem w jakim mieście a co dopiero w jakim kinie -,-' . Przeczytałam książkę i była to najlepsza książka jaką czytałam ever ! Lepsza od Harrego Pottera co mogło się jeszcze niedawno wydawać niemożliwe. Polecam tą książkę, a jeżeli się za nią weźmiecie to nie oceniajcie jej przez pierwsze 100 - 120 stron. Macie tu zwiastun :


Kolejna sprawa to piosenka która jest w tle zwiastuna. Jest  ( według mnie ) genialna. 
 Teledysk jest beznadziejny, ale piosenka i znaczenie słów jej świetne.? Sami oceńcie słuchając :
 Imagine Dragons - Radioactive


I w końcu ostatnia sprawa. To trochę głupie i nie wiem co mnie napadło, ale zaczęłam oglądać niekrytego krytyka :D Tak wiem, zostawmy to bez komentarza. Skoro już wam pokazuję filmiki to obejrzyjcie też mój ulubiony odcinek niekrytego. Proszę :


I to by było na tyle dzisiejszych głupot.
Pobawię się jeszcze w prawa autorskie.
Źródło : yt
Dziękuję ;p

5 komentarzy:

  1. Radioactive kocham ♥

    A "Intruz" został napisany przez Stephanie Meyer, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie chcę obejrzeć "intruza" ;) Piosenka interesująca, a niekryty jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń