piątek, 3 maja 2013

Lasek

Wczoraj wraz z Wiktorią i Sandrą byłam na plenerze w lesie. Ja z Lenką, Sandra z Sarą, a Wiktoria zabrała swoją nową podopieczną - Violettę. Wiktoria jest nowa w lalkowym świecie, więc mam nadzieję, że ją miło przyjmiecie. To jej pierwsza lalka.
Dziś znowu byłyśmy w lesie w trójkę, ale to raczej jutro.
Po komentujcie trochę bloga Wiktorii, płoszę ;] Sukienka, którą ma na sobie Viola jest by me, a rajtki by Sandra. Uszyłam trochę więcej ubrań dla Lenki i Violetty, ale to kiedy indziej. Bluza która ma Lenka na poniższych zdjęciach jest dla odmiany zrobiona przez Sandrę, getry są mojej roboty, ale podarowałam je Wiktorii.
WOOW, ale się rozpisałam. To nie w moim stylu O.o Dobra, więc teraz zdjęcia.




a tutaj możecie podziwiać tyłek Wiktorii ustawiającą Violcię ;]









 A tu wszystkie razem

a to coś to mój pies tarzający się w mchu (to w lewym górnym rogu to głowa-chyba)


Tak wiem, że te zdjęcia nie są jakieś super a Lena ciągle na czymś siedzi, ale ważne że są. Do jutra.

2 komentarze: