poniedziałek, 8 lipca 2013

Kupię..

Mam bardzo ważną sprawę. Byłam dziś na spacerze z Lenką na wielkiej łące z mnóstwem wysokiej trawy i spacerując od kwiatka do kwiatka w pewnej chwili zauważyłam brak całej lewej ręki Leny. Przez ponad godzinę jej szukałam. Spojrzałam pod każde źdźbło trawy i nic. W końcu się poddałam, bo mogę przecież kupić nowe. Ale trochę szkoda mi wydawać ponad 100 złotych na nowe obitsu, jak zgubiłam tylko jedną rękę.
Więc mam komunikat do tych osób, które mają jakieś obitsu 11 cm white na sprzedaż. Nie ważne w jakim stanie, może mieć nawet pomazany brzuch, albo, może nie mieć nóg, tylko, żeby z lewą ręką było wszystko dobrze. Te osoby, które mogą mi pomóc, proszę o kontakt na email : laurka3103jon@gmail.com
Z góry dziękuję :)

3 komentarze:

  1. Napisz do Pullip Family, może sprzedają jedną rękę. Kiedyś też ktoś zgubił pewną częśc obitsu, ale napisał, że kupił ją w Pullip Family.

    OdpowiedzUsuń
  2. na mimiwoo sporadycznie się pojawiają ;)

    OdpowiedzUsuń